MotoMania
Experience through my eyes, pengalaman mengikut perspektif saya

Salam Perkenalan

Gembira rasanya bila hajat yang sudah lama tertangguh akhirnya termakbul juga. Bila merenung kembali, pada waktu saya mula-mula terdetik di hati untuk mewujudkan sebuah laman blog sendiri, perkara yang paling menggangu saya ialah, saya tidak mempunyai kemahiran dalam membina laman web, html dan sebagainya. Kemudian terbacalah saya di dalam satu blog yang agak menarik dan menyuntik semangat di dala diri saya

Keperluan bagi seorang bloggers hanyalah apabila eorang individu itu tahu menggunakan komputer dan internet dan sudah semestinya saya tergolong dalam kategori itu. Dan saya mula mengorak langkah tanpa menoleh ke belakang lagi. Dengan modal yang agak besar (saya membeli Celcom Broadband yang berharga RM499,belum termasuk fee bulanannya lagi) saya mencari info mengenai dunia bloggers ini. Walaupun masih tebal di hati mengatakan bahawa masih belum cukup ilmu di dada, tapi saya terus melangkah supaya saya tidak ketinggalan hatta satu peluang pun.

Begitulah serba sedikit tentang permulaan saya. Saya amat berharap bloggers di luar sana dapat membantu memberi tunjuk ajar serta berkongsi pengalaman anda.

El Divo...

El Divo...

Akhir kata selamat berjumpa lagi dengan coretan saya di masa akan datang

No Responses to “Salam Perkenalan”

Leave a Reply

